Jordgubbsdagen.

Idag har jag levererat fika till de tappra mäniskor som har städat ut gammelfarbrödernas ställe. Inte vidare roligt arbete! Tror jag la in bilder för ett tag sen på det där huset som gud glömde. Jaja. iaf.

Efter fikat styrde jag bilen mot en självplockning av jordgubbar, konstigt värre, men det har blivit längre till marken i år? Fler som känner av det ;-)?

10 liter blev det iaf, inte så illa med 3 veckor kvar till beräknad födsel
=D



Nu står jordgubbssylten på spisen och jag har satt mig här med en kopp kaffe. Ikväll ville svågern bjuda på middag, nice!

Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är smidigt med jordgubbsplock, dock har jag inte hittat något ställe här i närheten. Surt :)

2011-07-05 @ 23:32:57
URL: http://johannascorner.blogg.se/
Postat av: Laila

Fin bula. Ha de så gott vännen

Kram Laila

2011-07-07 @ 07:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0