Status.

Jag har inte skrivit så mycket om bebisen ( kanske för att det är svårt att ta in fortfarande?) men nu kommer en liten uppdatering.

Idag är det fyra veckor till BF. Shit! Fyra veckor... tiden går galet fort och känslorna är på spänn. Vem bor där inne? Är du frisk? Mår du bra? När kommer du? Många frågor, alla kommer besvaras om ett tag.

Så här såg vi ut på midsommarafton, jag och bulan.



Haha! Den ser enorm ut magen!

Igår spenderade jag 2,5 timmar på gräsklipparen och det kändes, kan jag säga!

Inatt kom jag på mig själv att jag tänkte under varje sammandragning/förvärk "Gör meeeer ont" haha! Det kommer jag nog få äta upp i sinom tid ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0