Autumn/Winter 2012 me&i!

Underbar tunika i plysch med den fina ugglan i fickan!
 
Retroinspireratmönster med tuffa bilar. Ljuvlig!
 
Tänt var det här!
 
Detta och mycket mycket mycket mer är innehållet i hösten och vinterns kollektion från me&i. Jisses vilka underbara kläder. Nu jobbar jag för att boka träffar och lära mig alla plaggen inför starten. Säljstarten har redan varit, men min första träff är den 28 augusti och då gäller det att informationen sitter som rinnande vatten! Kan knappt bärga mig =)
 
Hör av er så bokar vi ett datum för en träff. Mer kläder och information om hur en träff går till (och denna säsongens söta värdinnegåvor) finns på www.meandi.se
 
Hoppas vi hörs!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0