En snart 1 ½ åring.

 
Det är väldigt mycket KAN SJÄLV här just nu. Vissa saker tar lite mer tid kan jag säga. Typ som att äta. Klä på sig. Gå från bilen och in i huset. En helt underbar men också påfrestande ålder. Igår kände jag mig helt mentalt slut, jag tog 8 av 10 kamper som jag anser är viktiga. Som att Tage ska ligga ner när jag byter blöja. Eller att han ska sitta still när vi tar på kläderna. Men det står klart att jag får välja mina kamper med omsorg. För jag orkar helt enkelt inte ta alla. Just nu ber jag till gud att det är en fas som pågår. Känns det igen?
 
Annars rullar dagarna i ett fasligt tempo. Tiden går fort och för det mesta är det underbart att vara hemma med godingen. Jag tycker däremot att han behöver lite mer aktivering numera för att vara nöjd. Vi har dessutom hållit oss hemma från Öppna förskolan med flit, för det går värsta sortens kräksjuka nu. Hua! Hoppas vi slipper!
Men simhallen och biblioteket besöker vi flitigt =)
 
Sådärja! Nu är ni lite uppdaterade.
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0