Idag njuter jag av ett sovrekord.

Tack för tipsen om mat!

Inatt sov Tage 13 timmar i sträck. Vi vaknade halv nio. Sovrekord! Jippi!! Inte för att jag tror det blir en vana men skönt att slippa kila upp halv fem alla dagar ;-)

Igår kväll blev det 2.5 dl kelda mild tomatsoppa. Jag lyxade till det genom att fräsa på riven vitlök och champinjoner, och sen hälla över soppan och värma. Mums! Ett knäckebröd med färskost och skivad gurka till, mättande och gott. 7 pp.

Ikväll blir det till att fira fredag. Det ska serveras ugnsbakade
rödbetor med fetaost/vitlökskräm. Baconlindad sparris. Stekt kyckling . Bearnaisesås. Blandsallad. Känn på den! Ska dessutom skölja ner det hela med rödvin :-D

Mysig fredag, vad äter ni ikväll?

Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas att ni haft en fin jul och kul nyår! Nu har jag gått med i VV igen så nu är det pp som gäller här med :) känns skönt att få ordning på kosten igen efter hundra chokladaskar i jul ;)

2013-01-03 @ 00:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0